Komunikace se zákazníky

Komunikace se zákazníky

Offeris je informační systém určený pro obchodní společnosti a obchodní oddělení výrobních společností. Celý systém je vytvořen tak, aby obchodník nemusel trávit čas u počítače v kanceláři, ale měl všechny údaje o zákazníkovi a celou svou agendu k dispozici všude se sebou. Může tak zjistit aktuální stav objednávky přímo u zákazníka, nebo mu na počkání vytvořit cenovou nabídku na míru v prostředí webového prohlížeče. Pracovat tedy můžete na počítači, tabletu a dokonce i na mobilním telefonu (smartphone).




Vše na jednom místě

Díky Offerisu budete vědět vše o svých zákaznících, žádná informace, kterou do systému zadáte se nikdy neztratí. Ať už se jedná o evidenci smluv, specifických obchodních podmínek nebo kontaktů, telefonních čísel, e-mailů a pod. Systém umožňuje i rozesílání hromadných e-mailů a to tak, že každému zákazníkovi odešle e-mail samostatně (žádné skryté kopie nebo seznam všech e-mailů, komu jste poslali například speciální akční nabídku). Na konci roku můžete pomocí Offerisu vytisknout štítky na obálky, či pohlednice s novoročním pozdravem.

Zpět